Escape room je igra u kojoj grupa igrača ulazi u tematski uređen prostor te zajednički redom rješava niz mozgalica, zagonetki i zadataka međusobno povezanih lozinkama.
Rješavajući zadatak, učenici dobivaju lozinku pomoću koje otvaraju sljedeći zadatak i tako sve do konačnog cilja.
Escape room zahtijeva suradnju i komunikaciju učenika u svrhu ostvarivanja zajedničkoga cilja. Korištenjem ove igre u nastavi, učenici aktivno uče raditi u timu, potiče se kohezija skupine, razvijanje logičkog zaključivanja, fokus i koncentracija, kreativnost u radu, promicanje i razvoj tolerancije prema raznolikosti ideja, razvijaju sposobnost djelovanja unutar vremenskoga ograničenja, planiranja vremena i osjećaja za vrijeme. Sve to pridonosi motiviranosti i angažiranosti učenika u radu.
Vodeći se ovogodišnjom temom Festivala znanosti – INTELIGENCIJA, maturanti Gimnazije Gospić imali su priliku okušati se u zanimljivoj i napetoj radionici Escape room na Odjelu za nastavničke studije u Gospiću koju su pripremile izv. prof. dr. sc. Jadranka Brkić-Vejmelka i asistentice Josipa Čuka i Marina Franić Šimunić i realizirale uz pomoć studentica 1. godine Marije Borovac i Ane Rukavina.
Maturanti su sudjelujući u escape roomu aktivirali svoje moždane vijuge kako bi što brže i inovativnije riješili niz mozgalica, zagonetki i različitih zadataka iz područja prirode i društva, matematike i hrvatskog jezika te na taj način pronašli izlaz iz sobe.
Bilo je vrlo zapetljano, ali iznimno zabavno!