Polaskom u školu dječji se izvanobiteljski socijalni kontakti intenziviraju pri čemu vršnjačka prihvaćenost postaje bitan element njihovog samopoimanja, ali i ukupnog razvoja.
Naime, ova prihvaćenost može uvelike utjecati na njihov moralni, emocionalni i socijalni razvoj. Pravovremeno utvrđivanje sociometrijskog statusa učenika može biti od iznimnog pedagoškog značaja, kako za održavanje pozitivnog statusa, tako i za poboljšanje negativnog statusa pojedinog učenika.
Iz tog razloga, u predavanju "Mreža odnosa - osnove sociometrije u razrednom okruženju", koje je održano u petak, 9. svibnja studentima našega Odjela, budućim učiteljima, viši asistent dr. sc. Denis Jurković predstavio je teorijske osnove sociometrije, njezinu ulogu i važnost u otkrivanju odnosa unutar razreda te prikazao i jednostavne alate za provedbu sociometrije u razrednom okruženju.
Predavanjem se pružio (budućim) učiteljima dodatan uvid u mogućnosti njihovog djelovanja na socioemocionalni razvoj učenika, a sve s ciljem što učinkovitijeg ukupnog pedagoškog djelovanja.