Odjel za nastavničke studije u Gospiću

OBJAVLJEN ZNANSTVENI RAD

Objavljen je znanstveni rad pod nazivom "How much do teachers know about self-regulated learning? To what degree and in what way do they encourage it in students?"  autorica izv. prof. dr. sc. Slavice Šimić Šašić (Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru), izv. prof. dr. sc. Anele Nikčević-Milković (Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru)  i doc. dr. sc. Maje Cindrić (Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru) u međunarodnom časopisu Frontiers in Education - Educational Psychology, 10(8). doi: 10.3389/feduc.2023.1281438 (WOS i Scopus, SJR=0.66, u godini predaje rada Q2) (kategorija rada a1) 

Rad je nastao u okviru institucijskog znanstvenog projekta Uloga nastavnika u poticanju samoreguliranog učenja IP.01.2021 čiji je nositelj Sveučilište u Zadru, razdoblje provedbe projekta bilo je 2021. - 2023. pod vodstvom izv. prof. dr. sc. Slavice Šimić Šašić, a članovi projektnog tima bili su: prof. dr. sc. Mira Klarin, izv. prof. dr. sc. Anela Nikčević-Milković, doc. dr. sc. Maja Cindrić, Maša Atlaga, univ. bacc. psych., asistentica.    

Članak je dostupan na poveznici.