Mreža mladih
Hrvatske, Centar za mirovne studije i GONG
Sveučilište u Zadru,
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
PREDSTAVLJANJE
KURIKULUMA I PROCESA UVOĐENJA GRAĐANSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA
22. (srijeda) 01. 2014.
na Odjelu za nastavničke studije u Gospiću (dvorana 5 prvi kat, dr. A.
Starčevića 12)
11.00 – 11.45 sati
Pozdravni i uvodni govori
·
Maja
Rukavina, asistentica Odjela za nastavničke studije u Gospiću
Predstavljenje kurikuluma Građanskog odgoja i obrazovanja
· Iva Zenzerović Šloser, voditeljica
Mirovnih studija pri Centru za mirovne studije, suradnica na projektu: Novo
doba ljudskih prava i demokracije u školama, članica Stručnog povjerenstva za
uvođenje Građanskog odgoja i obrazovanja
Od 1999. u
Hrvatskoj traju napori da se u škole uvede obrazovanje za ljudska prava i
demokratsko građanstvo. Od 2012. sazreli su uvjeti za ekperimentalno uvođenje
Građanskog odgoja koje završava 2014. Na koji način se gradio kurikulum, koji
su njegovi ciljevi, sadržaji i metode rada? Što pokazuju rezultati eksperimentalne
provedbe?
U uvodnoj
prezentaciji predstavit će se razvijanje kurikuluma, zajednički rad
organizacija civilnog društva, Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu,
Agencije za odgoj i obrazovanje, Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje
obrazovanja i Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta.
Dobri primjeri prakse elemenata Građanskog odgoja i obrazovanja na
visokoškolskoj razini
·
Anela
Nikčević-Milković, nastavnica Odjela za nastavničke studije u Gospiću
Pregled i potrebe učiteljskih studijskih programa za Građanski odgoj i
obrazovanje
·
Anela
Nikčević-Milković i Maja Rukavina, nastavnice Odjela za nastavničke studije
u Gospiću
Otvorena pitanja i prijedlozi
·
Sudionici programa
12.00 – 13.30 sati
Predstavljanje sadržaja kurikuluma Građanskog odgoja i obrazovanja
· Iva Zenzerović Šloser, voditeljica Mirovnih studija pri Centru za mirovne studije
U nastavku predavanja sa studentima i zainteresiranim profesorima predstavit će se sadržaji kurikuluma koji doprinose ostvarenju njegova cilja – poticanju aktivnih i odgovornih građana koji su upoznati sa sadržajima kurikuluma Građanskog odgoja i obrazovanja, znaju kako ih koristiti i znaju zašto ih koriste u izgradnji boljeg i pravednijeg društva. Također, kritički osvrt biti će na prepreke koje je potrebno svladati za puno i kvalitetno uvođenje Građanskog odgoja i obrazovanja.
Radujemo se vašem dolasku!