Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Informacije

FOKUS GRUPE STUDENATA U OKVIRU ZNANSTVENOG ISTRAŽIVANJA

Na Odjelu za nastavničke studije u Gospiću tijekom mjeseca prosinca i siječnja akademske godine 2020./2021. studenti II. godine učiteljskog studija: Lara Kožuhar, Ana Škondro, Ana Gujić, Dora Kabalin, Iva Jurkin, Vanesa Bartolović, Andrea Dujmović, Magdalena Nikšić, Andrea Tušek, Mia Kezerić, Lara Kožuhar, Ivana Nežmahen, Monika Lauš, Danijela Protulipac, Davor Rukavina, te studenti V. godine: Karlo Jurjević, Iva Maglić, Adriana Rudić, Matea Moguš, Nikolina Marković, Anja Rajak, Helena Lukec, Doroteja Budek, Marko Spudić, Matea Nikšić, Dorotea Baričević, Matea Sokač, Petra Lapić i Tihana Sertić sudjelovali su u okviru fokus grupa u znanstvenom istraživanju za potrebe pisanja znanstvenih radova pod naslovima: „A Study on Processes in EFL Academic Writing“ (autorica: Anele Nikčević-Milković i Katice Balenović) i „Istraživanje kvalitete procesa stvaralačkog pisanja kod studenata“ (autorica: Anele Nikčević-Milković, Jasminke Brala-Mudrovčić i Marine Franić Šimunić). Fokus grupe održane su putem MS Teamsa, a vodile su ih njihove nastavnice doc. dr. sc. Anela Nikčević-Milković i Marina Franić Šimunić, mag. educ. philol. croat.

 

 

Na zamolbu profesorice Anele Nikčević-Milković vrlo rado sam pristala sudjelovati s ostalim kolegama u Fokus grupi u kojoj smo zajedno odgovarali na zanimljiva anketna pitanja vezana uz naše korištenje hrvatskog i engleskog jezika. Bila mi je čast i zadovoljstvo ispričati profesorici i kolegama na koji način se pripremam za učenje tih dvaju jezika, te koje načine odabirem za brže i lakše svladavanje i učenje. Ovo sudjelovanje ću pamtiti kao lijepo iskustvo, a pogotovo iz razloga što sam imala priliku čuti druge kolege i saznati na koji način se oni snalaze na materinjem i na stranom jeziku.

Također, moram istaknuti da sam i nešto novo naučila, a to je činjenica da su mi izjave ostalih kolega pomogle kako da bolje poradim na pripremama i učenju tih dvaju jezika koji su važni za našu budućnost.

Hvala Vam od srca na pozivu.

Srdačan pozdrav.

Dora Kabalin, druga godina Odjela za nastavničke studije u Gospiću

 

 

Diplomanti(ce) Odjela za nastavničke studije u Gospiću (danas mag. prim.educ.) u koautorstvu sa svojom profesoricom psihologije doc. dr. sc. Anelom Nikčević-Milković objavili(e) su znanstvene članke u relevantnim časopisima koji se bave odgojem i obrazovanjem:

 

Maja Galić (u koautorstvu s Nikčević-Milković, A. i Rukavina, M.) 2011. objavila je znanstveni članak pod naslovom „Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi“ u časopisu Život i škola, broj 25, str. 108-121.

Rad se može pročitati na poveznici: https://hrcak.srce.hr/71642

Tea Belančić (u koautorstvu s Nikčević-Milković, A. i Jerković, A.) 2013. objavila je znanstveni članak pod naslovom „Nasilje među vršnjacima – postoji li razlika u gradskim, prigradskim i seoskim sredinama? u časopisu Školski vjesnik, broj 2-3, Vol. 62, str. 269-286.

Rad se može pročitati na poveznici: https://hrcak.srce.hr/261359

Elvira Biljan (u koautorstvu s Nikčević-Milković, A. i Jerković, A.) 2014. objavila je izvorni znanstveni članak pod naslovom „Povezanosti komponenti samoregulacije učenja sa školskim uspjehom i zadovoljstvom sa školom kod učenika osnovnoškolske dobi“ u časopisu Napredak, broj 4, str. 375-398.

Rad se može pročitati na poveznici: https://hrcak.srce.hr/138857

Danijela Brđanin (u koautorstvu s Nikčević-Milković, A.) 2017. objavila je znanstveni članak pod naslovom „Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima pisanja, čitanja i matematike“ u zborniku radova pod naslovom „Nove smjernice u odgoju i obrazovanju/Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića“ koji je objavljen u okviru „V. Dana Šime i Ante Starčevića“.

Rad se može pročitati na poveznici: /884580.Samoregulacija_uenja_u_obrazovnim_podrujima

_pisanja_itanja_i_matematike%20(1).pdf

Sanja Perkušić (u koautorstvu s Nikčević-Milković, A. i Jurjević, M.) 2018. objavila je izvorni znanstveni članak pod naslovom „The Use of Contemporary Media in Teaching among Primary School Teachers“ u zborniku radova s EDUvision 2018 konferencije »Modern Approaches to Teaching the Coming Generations« u Ljubljani, Slovenia, str. 1896-1916.

Rad se može pročitati na poveznici: http://www.eduvision.si/Content/Docs/The_Book_of Papers_EDUvision_2018.pdf

Josip Durdov (u koautorstvu s Nikčević-Milković, A. i Jurković, D.) 2019. objavio je izvorni znanstveni članak pod naslovom „Estimate of Implementation of Educational Inclusion by Primary School Teachers and High School Teachers“ u časopisu Croatian Journal of Education, Vol. 21, No 2, page 599-638.

Rad se može pročitati na poveznici: https://hrcak.srce.hr/225036

 


 

 

 

U koautorstvu nastavnice doc. dr. sc. Anele Nikčević-Milković s diplomanticom Odjela za nastavničke studije u Gospiću Vedranom Mikac (danas mag. prim.educ.) objavljen je stručni rad pod naslovom Evaluacija programa Prevencija nasilja u mladenačkim vezama u lokalnoj zajednici grada Gospića u znanstvenom časopisu Ljetopis socijalnog rada. Rad se može pročitati na poveznici: http://hrcak.srce.hr/177453